déu creador? hm...digne de la Laura Mercader hahaAra et podré observar...muahahaens veieeem
xDDDDDDDDDD que gore, molahasta mañanaa
UNA ARMADILLA QUE NACE DE UNA COSTILLA!!LA TEVA B:)
déu creador? hm...digne de la Laura Mercader haha
ResponderEliminarAra et podré observar...muahaha
ens veieeem
xDDDDDDDDDD que gore, mola
ResponderEliminarhasta mañanaa
UNA ARMADILLA QUE NACE DE UNA COSTILLA!!
ResponderEliminarLA TEVA B
:)